Femeile influențează decizia de cumpărare a unei mașini

Femeile influențează decizia de cumpărare a unei mașini

  • În 80% din cazuri femeile sunt cele care aleg modelul noii mașini cumpărate.
  • Marta Garcia: „Părerea lor e importantă, pentru că aduce o perspectivă esențială asupra nevoilor și preferințelor consumatorilor”.
  • Marta și-a propus să promoveze rolul femeilor în industria auto și consolidarea prezentei lor în această sferă de activitate.

Dacă te gândești să îți cumperi o nouă mașină, ar trebui să știi că, în 80% din cazuri femeia o va alege. Cel puțin asta spune Marta Garcia, jurnalistă și președintă a Women’s Worldwide Car Of The Year, care subliniază importanța implicării femeilor în industria auto. „Părerea lor e importantă, pentru că aduce o perspectivă esențială asupra nevoilor și preferințelor consumatorilor”, adaugă Marta.

Jurnalista spaniolă Marta Garcia spune că femeia trebuie ascultată mai des de producătorii auto și că femeile ar trebui să beneficieze de o deschidere mai mare în căutarea de locuri de muncă în…

Citeşte mai mult

admin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *